Tele Account Manager -- Beskrivelse

Tele Account Manager til Norsk Elkraft Danmark A/S - Søborg

Er du i besiddelse af gode kommunikative evner, og vil du gerne have erfaring med salg på B2B markedet?

Norsk Elkraft Danmark A/S er en veletableret virksomhed på det danske el-marked. Med os som el-leverandør og samarbejdspartner opnår virksomheder de bedste løsninger. Vi er en del af en nordisk koncern, der beskæftiger godt 100 ansatte med afdelinger placeret i Danmark, Finland, Norge og Sverige. I Danmark er vi ca. 20 ansatte, og vi har kontor i Søborg og i Vejle. Vi har en klar ambition om forsat vækst, og derfor søger vi efter en ny kollega til vores salgsteam på Sjælland.

Salg af et unikt produkt

Som vores nye Tele Account Manager bliver du en værdsat kollega og samarbejdspartner for vores nye kunder. Du bliver kundernes sparringspartner vedrørende et nyt unikt produkt, som vi har navngivet ”Helse-Tjek”.
”Helse-Tjek” er kort fortalt er et nyt produkt, som har fokus på at reducere kundernes el-omkostninger og klimaaftryk, skabe overblik over kundens el-udgifter, så vi sikrer, at kunden har den rigtige el-aftale.
Vi sørger for, at du får en grundig introduktion til Norsk Elkraft Danmarks løsninger, leverancer og produkter, og vi hjælper dig til, at du selvstændigt kan skabe og drive din egen kundeportefølje. Du skal trives i dialogen med kunden og få kontrakten i ”hus”, og du finder det motiverende at opbygge og vedligeholde relationer. Du vil på længere sigt få ansvar for salg af el-løsninger og leverancer.
Du bliver en del af et team og virksomhed, som går op i samarbejde, så vi sammen kan opnå de ønskede resultater. Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Søborg.

Hvorfor skal du søge stillingen som Tele Account Manager?

Du vil få en stor grad af frihed til at kunne planlægge dit daglige arbejde og dermed skabe dit eget afsæt. Du vil få stor indsigt i og viden om en sektor, der er præget af stor kompleksitet, og du vil indgå i et kompetent team, hvor sparring og coaching indgår som en naturlig del af hverdagen. Vi har en flad struktur, højt til loftet, og der er kort fra idéer til handling med gode muligheder for dig, der kan og vil.
Vi har fokus på, at du udfordres fagligt og har gode udviklingsmuligheder. Vi tilbyder sundhedssikring og pensionspakke. Løn, herunder provision og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Vi forestiller os, at du som vores nye kollega har følgende kvalifikationer og kompetencer

  • Du brænder for at blive sælger på B2B markedet
  • Du er god til at opbygge og vedligeholde relationer
  • Du er tillidsvækkende af natur, og det falder dig let at ”åbne døre”
  • Du er i besiddelse af gode kommunikative evner og har en god intuition
  • Ansvarlig og ambitiøs på egne og virksomhedens vegne
  • Du har et højt drive og er selvmotiverende
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i IT-systemer og er fortrolig med MS Office
  • Du har en uddannelse eller erfaring indenfor salg, men det er ikke et krav

Yderligere information

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgschef i Salg-Øst Mette Mahmoud på telefon 27 73 84 29 eller HR- og Porteføljekonsulent Ri Kofod på telefon 27 73 84 24.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Vi indkalder løbende til samtale.